ECZACILARIN E-İMZA PAKETİ TALEPLERİNE İLİŞKİN İŞLEM SÜRECİ
1-ECZACI ODALARI TARAFINDAN ,TALEPTE BULUNAN ECZACININ BİLGİLERİNİN REÇETE TEVZİ SİSTEMİ ODA YÖNETİM PANELİ ekranlarında açılan alana eksiksiz şekilde girilmesi gerekmektedir.
2-TEB tarafından eczacı odalarına iletilecek olan başvuru formu/taahhütname eczacıya, üyesi bulunduğu eczacı odasında ,oda yetkililerinin huzurunda imzalatılır ve eki’ne eczacının nüfus cüzdanı fotokopisi eklenir. İmzalanmış şekilde Odaya getirilen başvuru formu/taahhütname kesinlikle kabul edilmez.
3-İmzalı başvuru formu/taahhütname Eczacı Odaları tarafından E- Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş.’nin “HALK SOKAK NO:35 GOLDEN PLAZA F BLOK ,KAT:2 DAİRE:6 SAHRAYICEDİTPK:34734 Kadıköy/İSTANBUL” adresine APS ya da kargo ile gönderilir.
4-TEB tarafından Eczacı Odalarına e-imza çubukları ve şifreler ulaştırılır. Eczacı Odaları tarafından e-imza çubukları ve şifreler, kimlik bilgileri kontrol edilerek eczacıya, eczacı odasında, oda yetkililerinin huzurunda atacağı ıslak imza karşılığında ,ücreti tahsil edildikten sonra tutanakla teslim edilir.
5-Eczacı kurulum için 0850 321 85 55 numaralı çağrı merkezini arar.